środa, 1 października 2014

"This moment is amazing"

Ten tekst jest najnowższy, Enjoy Pamiętam cię stojącego na mojej ścieżce, kiedy twoje usta formowały małe 'kocham cię'. Kochanie, musisz wiedzieć, że zmiękłam, ale nie pokazałam tego. Deszcz jest taki okrutny, bo niszczy twoją perfekcyjną fryzurę. A ja jestem okrutniejsza, bo nie chcę cię wpuścić. Ale kochanie ten moment jest doskonały. Dobra, możesz zostać, ale nie patrz na mnie wten sposób. Och, te twoje zielone oczy i nagle płonę. Próbujesz mnie sprawdzać. Kochanie, wspomnienia na mojej skórze i w kościach. Myślę, ze zaczynam tobą oddychać. Ale kochanie ten moment jest doskonały. Dobra, możesz zostać, ale nie patrz na mnie w ten sposób. To dobrze, ze nie spaliłam za sobą mostów. Przynajmniej mogłeś znowu się po nich przejśc. Zgadnij kto czeka. Nie ma żadnego ryzyka, więc uśmiechnij się do mnie z rana. Ale kochanie ten moment jest doskonały. Dobra, mozesz zostać, ale nie patrz na mnie w ten sposób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz