poniedziałek, 2 grudnia 2013

Najglupsza

To jest chyba najgłupsza piosenka, którą na razie napisałam ever, ale ona ciągle nie daje mi spokoju i chyba sama się prosi, aby ją tu wstawić. O dziwo zrobiłam po polsku i angielsku,
Enjoy

 Poznałam go na krótkiej przerwie w LA
 Podczas przerwy w LA zostałam oczarowana.

1. Akurat w tamtym czasie na prawdę potrzebowałam
z kimś porozmawiać.
Gniotłam w ręce kolejną kartkę papieru z tekstem żałosnej piosenki.
Coś przycimiło mi słońce.
To byłeś ty.

Poznałam go na krótkiej przerwie w LA
a on urzekł mnie,
przyćmił mi słońce.
W sumie, dlaczego nie?
'Cześć miło mi cię poznać'

2. To nie miało sensu.
  Zaczął mówić o obyczajach lat 20.
 Jego oczy patrzyły prosto na mnie.
'Lepiej mi powiedz, kiedy nie będziesz mógł zasnąć'

Poznalam go na krótkiej przerwie w LA
a on mnie urzekł,
przyćmił mi słońce.
W sumie, dlaczego nie?
Zacznijmy od 'po prostu przyjaciele'.

3. Tak, wiem. Ta piosenka jest nudna
    i nie ma sensu.
    Ale musiałam się tym z kims podzielić
    i padło na was.
    Był taki uroczy,
    oh, wiecie jak to jest!

   Na krótkiej przerwie w LA
la, la, la, la, la, la, przerwa w LA
na, na, na, na, na krótka przerwa w LA

1 komentarz:

PortElizabeth / Annalice pisze...

Nie wiem skąd ta myśl, ale pasuje mi do RED (?)

Prześlij komentarz