sobota, 21 grudnia 2013

kolejna

Nie jest to super wesoła i optymistyczna piosenka, ale pracuję teraz nad taką.
Wydaję mi się, że ten tekst jest specyficzny, ale...
Enjoy!

1.Staram się nie żyć fantazją tylko romansem i kryminałem.
A ty w ogóle mi tego nie ułatwiasz kochanie.
No wiem. Rozumiem cię, ale nie potrafię tego nazwać
tak jak ty nie potrafisz nazwać mnie.
Nie chcesz usłyszeć tej historii, bo jest strasznie trudna
i smutna.

Powinieneś wiedzieć, że kiedyś stanę się dla ciebie ważna
tak jak ty jesteś dla mnie.
Powinieneś wiedzieć, że będę podążać za tobą do domu.
Powinieneś wiedzieć, że nic nie dzieję się bez powodu.
Przyznaj, że boisz się podmuchu wiatru, a on twojego cienia.

2.Dziwaczne i niepoważne jest to jak chcę biec w twoją stronę.
Gdybym tak zrobiła, nie rzuciłabym ci się w ramiona
tylko wykrzyczałabym ci w twarz jak bardzo cię kocham.
Ale nie możesz tego usłyszeć, nie mógłbyś, bo to strasznie
trudna i smutna historia

Powinieneś wiedzieć, że kiedyś stanę się dla ciebie ważna
tak jak ty jesteś dla mnie.
Powinieneś wiedzieć, że będę podążać za tobą do domu.
Powinieneś wiedzieć, że nic nie dzieję się bez powodu.
Przyznaj, że boisz się podmuchu wiatru, a on twojego cienia./x2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz