czwartek, 27 czerwca 2013

Utrata jej.

 Stuknęło 400 wejść na blogu i dlatego wstawiam Wam piosenkę. Może to mój kolejny dziwny twór, ale nie mogłam się powstrzymać, by tego nie wstawić.
Na pomysł wpadłam przypadkiem na lekcji języka angielskiego.
Tym razem tekst jest po polsku, a nie jak poprzedni po angielsku.
Również słowa są napisane jakby wypowiadał je mężczyzna, ale nie pasowało mi nic tu innego.
Pojawi się tłumaczenie angielskie...kiedyś tam. Teraz wiem, że anglojęzyczny tytuł tej piosenki będzie nosił ''Lose'' (ang.stracić).
No to przedstawiam Wam moje wypociny.




Te wszystkie rozmowy i nierozwiązane kłótnie.
prowadzą do utarty ciebie kochanie.
Wszystkie nieprzespane noce i bezmyślność
prowadzą do utraty ciebie kochanie.
Jeśli coś pójdzie źle ja cię stracę,
a gdy wszystko będzie wyglądało OK
i tak Cię stracę.

1.Bałagan jaki zrobiłem wokół niej
jest nie do ogarnięcia.
Powinienem mówić jej każdego dnia
''kocham cię'', pewnie by tego chciała najbardziej.
Mówiła, że uwielbia moje sarkastyczne uosobienie.
Chciała być moim światem.
Jednak nie wiem czy stawiłbym czoła temu zadaniu
Spędziłem z nią zbyt wiele czasu, by teraz móc ją stracić.

ref: Te wszystkie rozmowy i nierozwiązane kłótnie
prowadzą do utarty ciebie kochanie.
Wszystkie nieprzespane noce i bezmyślność
prowadzą do utraty ciebie kochanie.
Jeśli coś pójdzie źle ja cię stracę,
a gdy wszystko będzie wyglądało OK
i tak Cię stracę.

2.Nie obiecałem jej niczego, bo wiem, że
nie dotrzymałbym obietnicy.
Cisza jest lepsza niż głupie gadanie.
Czas się nauczyć, że nieśmiertelna miłość
występuje tylko w filmach.
Jednak spędziłem z nią zbyt wiele czasu
by móc ja teraz stracić.

Utrata jej będzie najgorszym wyrokiem
Jednak wszystko prowadzi do tego, że ją starcę.
Nie chcę być taki, ale nie potrafię dotrzymać obietnic.



2 komentarze:

PortElizabeth / Annalice pisze...

Ty naprawdę uwielbiasz pisać piosenki!

Unknown pisze...

Oczywiście!
'Ellie

Prześlij komentarz