niedziela, 24 listopada 2013

po prostu piosenka

Ta piosenka nie ma jeszcze tytułu ani muzyki i nie wiadomo czy kiedykolwiek będzie miała...

To wkurzające, że masz w sobie wszystko
w czym mogłabym się zakochać.
Założę się, że myślisz, że kocham się w tobie
a twoi kumple utwierdzili cię w tym przekonaniu .
Nie powinnam interesować się twoim życiem,
wiem.
Lecz te wszystkie wiersze o tobie
schowane na dnie szuflady, znaczą co innego.

To jak obserwowanie ciebie, twojego życia z ukrycia,
ale mówię, że jesteś nikim w moich oczach.
Mówię, że nic mnie nie obchodzisz.
To bez sensu.
Wiem.
Lecz odprowadzanie cię wzrokiem za każdym razem,
gdy cię widzę, znaczy co innego.

Spędziłam wiele nocy patrząc w gwiazdy.
Zastanawiałam się czy ty też czasem to robisz.
To głupie, bo wpierałam sobie, że mnie nie obchodzisz.
Wiem.
Lecz to nie znaczy tyle co ty znaczysz dla mnie.
To nie znaczy tyle co ty znaczysz dla mnie.


Tak, bardzo chciałabym nauczyć się pisać weselsze piosenki...

3 komentarze:

SweetChoco pisze...

Ale to te smutne piosenki maja w sobie glebie i to one trafiaja w najodleglejsze zakamarki naszej pamieci. I to o nich rozmyslamy w bezsenne noce...

PortElizabeth / Annalice pisze...

Zgadzam się ze SweetChoco!

Madzia pisze...

Cudowne!

Zamknij oczy i pomyśl o piosence... Jaka była? Jaka przyszła Ci do głowy jako pierwsza?
U mnie zawsze smutna, bo to one są najbardziej prawdziwe, szczere...
I tak jak powiedziała SweetChoco - "... to właśnie one trafiają w najodleglejsze zakamarki naszej pamięci..."
To jedna z nielicznych piosenek, która zostanie ze mną na długo... może na zawsze... kto wie? :)

Prześlij komentarz