piątek, 31 maja 2013

Nuda!

    Czy tylko ja jestem tak specyficznym człowiekiem, że lubię chodzić do szkoły?! Dzisiaj moja cała szkoła ma wolne i tak cholernie mi się nudzi...Zastanawiam się dlaczego nie siedzę na matematyce tylko przed komputerem?!! Chyba taki już typ człowieka. Dodatkowo pogoda strasznie zaaaamula i tylko spać się chce. Nie wyrabiam. Serio!
     Próbuję stworzyć jakieś opowiadanie, historyjkę, piosenkę... nic Pan Wen poszedł gdzieś i nie chce wracać!!! Pozdrawiam wszystkich, którym też uciekła wena.
      .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kurde, mam pomysła jednak nie wiem jak go zrealizować!!!
Jestem Swiftie co nie?! I jak każda polska Swifie marzę, aby Tay przyjechała na koncert do Polski. Chcę, zmobilizować wszystkie dziewczyny bądź też chłopaków (jeśli są Swiftie) i zrobić akcję - ''Swift w Polsce''.
Najlepiej żeby było to związane z RED TOUR choć wcale tak nie musi być.
Bieber był, Beyonce też, Lana Del Rey również zagra 2 czerwca, Rhianna nawet przyjedzie, czy choćby Bon Jovi. Więc Taylor też musi przyjechać do Polski!!! Nieważne czy to w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku czy Białymstoku!
Trzeba napisać do niej list!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz