sobota, 25 maja 2013

Bayern Monachium.

       I koniec Ligi Mistrzów. Szkoda, bo lubię usiąść z bratem i tatą na kanapie i oglądać mecze piłki nożnej. Tym razem zatriumfował Bayern! I wiecie co? Cieszę się. Cała moja rodzina obstawiała BVB, a mój brat prawie się załamał, gdy Bawarczycy wygrali ;p. Ja się cieszyłam!!! Uważam, że Borussia była zbyt pewna siebie, a to do niczego nie prowadzi prawda?  BVB miało tyle wspaniałych akcji, które beznadziejnie wykorzystali. Moim skromnym zdaniem na największe brawa zasługują oboje bramkarze - NeuerWeidenfeller. Zdecydowanie.
 Już nie mogę się doczekać kiedy zacznie się następny sezon. Jednak teraz czas na moją ukochaną siatkówkę!!!
A Wy komu kibicowaliście - Borussi czy Bayernowi Monachium?






1 komentarz:

PortElizabeth / Annalice pisze...

Erste Fussball Club Bayern!!

Prześlij komentarz