poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Musiałam...

Zgniotłam stos kartek, ale wciąż nie jestem zadowolona z tego tekstu.
Enjoy,
 Powinieneś wiedzieć, że nienawidzę cię całą sobą
I powinieneś wiedzieć, że kocham cię całą sobą.
Staram się nie pamiętac twoej twarzy, nie chcę jej widzieć wyraźnie w swoiej wyobraźni
Chcę znaleźć miejsce na ziemi bez ciebie.
Teraz uciekam sama, bo ty nie chciałeś uciec ze mną.

Czy mozesz mnie poczuc kiedy myslisz o mnie po tych wszystkich dniach tak jak ja czuje ciebie
Wiem, że miłośc jest pełna malych rozczarowań.
Dlaczego los trafił na nas?
Teraz boje się pokochać na nowo
Bo kiedyś dawno temu wybrałam by być szczęśliwa z tobą a nie bez ciebie.

Tak, byliśmy kochankami, którzy gubili się w ciemną noc
Gubiliśmy się nawet w jasnym świetle dnia.
Byliśmy ludzmi jak wszyscy
Walczylismy o miłośc, ktora nie była nasza
Ty i ja staliśmy na prostej drodze, ale musieliśmy wiedziec, ze zycie nie zawsze jest proste.

2 komentarze:

SweetChoco pisze...

I zawsze czytajac Twoje teksty zastanawiam sie jak to mozliwe bys potrafila w kilku slowach napisac to, o czym ja musialabym na kilku stronach. I zawsze wtedy mysle jak bardzo nienawidze przeszlosci i zlamanego serca.

PortElizabeth / Annalice pisze...

Szop znowu płakał ;(

Prześlij komentarz